© 2024 solvo B.V.

Wie heeft er een ablatie ondergaan?

Ik lijd aan rechter ventrikel dysplasie en heb daardoor hartritmestoornissen. Ik sta op de wachtlijst voor een ablatie en zou graag in contact komen met mensen die een ablatie hebben ondergaan, om ervaringen uit te wisselen. Alvast bedankt!


Vorig jaar heeft mijn zoon een ablatie ondergaan; hij was toen 14 jaar. Gelukkig is de ingreep bij hem direct gelukt. Het was hem best een beetje tegengevallen. Het is een vervelend gevoel; het dichtdrukken van de slagader is pijnlijk en vooral het 12 uur plat liggen erna, vond hij vervelend. Toch is hij blij dat het gebeurd is, want hij is verlost van de vervelende hartritmestoornissen.

label.Geplaatst op 2003-09-12 19:18:38


Hoi cat, Aanstaande donderdag 17 sept.2003 wordt ik opgenomen in het ziekenhuis om een ablatie te ondergaan nadien mag je me gerust een e-mailtje sturen en dan zal ik je vertellen hoe het geweest is groetjes Wim.

label.Geplaatst op 2003-09-14 13:04:27


hallo! ik heb al een hele tijd last van ritmestoornissen. ben nu in 2 jaar tijd 2x opgenomen geweest voor een onregelmatige hartslag die 220 slagen per minuut was. heb al 2 jaar pillen,maar ben er niet zo blij mee. 25 september heb ik een afspraak in het amc voor eventueel een ablatie. ik hoop dat ze het erg genoeg vinden om dit bij me te doen want ik vind dit geen leven meer. als ik wat meer weet over de behandeling laat ik je dit weten,wat ik ervan begrepen heb is dat de behandeling mee valt..........groetjes toekkie.

label.Geplaatst op 2003-09-14 21:09:17

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren