© 2024 solvo B.V.

Zeer lage bloeddruk en druk op de borst

Ben 44 jaar, heb afgelopen anderhalf jaar 2 operaties gehad: mei 2003 algehele baarmoederverwijdering en blaascorrectie en in januari 2004 beide eierstokken verwijderd en een hoop endometriose. Ben sinds febr. 2004 in de overgang, valt mee!! Na de operaties viel op dat mijn bloeddruk zeer laag was, s-morgen 67(bovendruk) over 49 (onderdruk) en \'s-avonds 89 over 56. I.v.m. druk op de borst een ECG gemaakt, maar was niets op te zien. Sindsdien nog steeds last van druk op de borst, af en toe onderaan bovenarm (meestal links) pijn en tintelingen in pink,ringvinger toppen. Bloeddruk nog steeds laag, 89 over 58 gemiddeld, waardoor steeds \"sterretjes/steepjes\" zien. Ben gauw moe, zeker als ik fitness, wat ik jaren deed, maar ben nu steeds sneller moe. Als ik niets doe, dan is mijn polsslag nog 102 gemiddeld. Wat is hieraan te doen, ben al vaak gecontroleerd meer ze doen er niet aan! Wie herkent dit? en wat is eraan gedaan?


Heeft nou niemand hier een verklaring voor?!

label.Geplaatst op 2004-11-17 19:44:16


Hallo, de bloeddruk is wel aan de lage kant daar heb ik zo gauw niet een verklaring voor. Er zijn wel medicijnen om je bloeddruk te verhogen. Verder vraag ik me af of je schildklier functie is bepaald?? Heb toch even wat opgezocht over je bloeddruk :-) Kijk eens op deze site: http://www.consumed.nl/database/groepen/grp.php3?id=95 Sterkte en groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-11-21 21:57:22


beste rea, ook ik loop hier al een paar maanden mee, lage bloeddruk en pijn in de borst met tintelingen in je hand en vingers. Ben bij de dokter geweest, heeft de hartslag beluisterd en zei dat alles goed was, mocht alsnog een hartfilmpje laten maken, maar ook hier kwam niks uit. Ben nu een paar maanden verder en zit onderhand thuis met een depressie en wat blijkt ze zeggen dus dat het daar mee te maken heeft. Heb jij misschien ook last van een depressie?

label.Geplaatst op 2005-05-20 20:56:30

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren