© 2024 solvo B.V.

Zwakke hart kloppingen

Graag zou ik een reactie hebben op het volgende, Gezien de angst dat mijn vader binnen een jaar zal overlijden ben ik op zoek naar een antwoord of advies. Mijn vader heeft in 2000 een hart aanval gekregen 2 achter elkaar tevens vele problemen er na met het hart. Nu na een paar jaar gaat het niet goed met hem aangezien ik geen medische kennis heb heb ik toch mijn twijfels bij de cardioloog. De nagels van zijn handen en voeten sterven af en zijn voeten worden erg opgezet hij slikt ongeveer 10 verschillende pillen per dag waar ik ook mijn twijfels bij heb en als hij een klacht er bij krijgt wordt er niet serieus naar gekeken en ja daar moet je mee leren leven,gezien dit in mijn beleving een te oppervalkkige conclusie is willen wij eens een andere cardioloog bezoeken ZOu dit zo maar kunnen want mijn vader glipt onder onze handen vandaan en ik maak mij als dochter erge zorgen heeft iemand ideen of advies voor mij? groeten een bezorgde 30 jarige


Vogens mij heeft iedere verzekerde inwoner ban Nederland het recht op een second opinion. Ik zou eens met het ziekenfonds bellen en daar uw vraag voorleggen. Cardiologen zijn al niet zo goed in communiceren, dus ik kan me je zorgen heel goed voorstellen. Ga op zoek naar een cardioloog in een academisch ziekenhuis of in het Vu in Amsterdam. Succes

label.Geplaatst op 2003-04-28 15:04:57

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren