© 2024 solvo B.V.

Zweetaanvallen

na twee hartaanvallen waarbij de eerste keer twee stents zijn geplaatst en bij de tweede aanval een stent dicht zat en daar na nog een vernouwing is weg gehaald door nog een stent te plaatsen voel ik me na de laatste keer beroerd heb heel de dag door zweet aanvallen en deprie heb last van slapenloosheid nu is na de laatste aanval de seloceen encoversyl verhoogd en heb in oktober voor het eerst de griep prik gehad ben ook na de tweede keer gestopt met roken was in begin september zou me toch goed moeten voelen maar heb me nog nooit zo beroerd gevoeld zou het door de verhoging van medicatie komen


Beste Rieta, Het koste enige moeite om je verhaaltje duidelijk te lezen. Ik geef je de raad om een volgende keer gebruik te maken van leestekens. Hiermee voorkom je dat zinnen verkeerd begrepen worden. Nu even een antwoord op je vraag. Lees de bijsluiters van de medicijnen eens goed door. Misschien staat daar wel op vermeld dat overmatig transpireren een bijwerking van die medicijnen is. Als dat niet het geval is, controleer dan voor je zelf eens of je wel genoeg plast. Misschien houd je wel vocht vast. Succes

label.Geplaatst op 2005-11-13 21:23:01


Ik gebruik ook Selokeen en Coversyl. Nadat ik van de apotheek in plaats van Selokeen een goedkoper "identiek" medicijn kreeg had ik dezelfde problemen. Nu krijg ik weer Selokeen en heb geen last meer van bijwerkingen. Cor

label.Geplaatst op 2005-11-18 15:15:51

Naar forum Cardiologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren