© 2024 solvo B.V.

Operatie

Hallo Allemaal. We zijn hier nieuw dus ken de weg niet zo goed. Ik loop ook bij de heelkunde in het U.M.C St radboud. Ik heb anderhalfjaar terug een operatie gehad in Venlo. Aan mijn Struma maar het is maar aan een kant weg gehaalt daarna is geen controle meer uitgevoerd als een C.T scan/M.R.I scan. Mijn klachten bleven maar komen, hoe langer hoe gekker. Om een gegeven moment hebben we de huisarts er bij gehaald en die heeft me doorverwezen naar het Radboud. Daar werdt ik meteen door de molen gehaald en een C.T scan gemaakt en een M.R.I scan ook tot hun grote schrik was het behoorlijk weer geroeid. We moeten op 30 december 2004 bij de chirurg zijn pffff achter me borstbeen zit er een ter grote van een softbal en in me hals een grote van een appel. De chirurg zij nog tegen ons binnen 3 weken wordt ik geopereerd. Dat was mondeling toegezegd maar op zwart en wit staat binnen 6 weken{ en we zijn nu al zo gestrest.} Maar ik ben ook bang voor de rugeprik die ik moet gaan krijgen voor pijnbestrijding. Anders wordt het de infuuspomp. Dit is mijn verhaal even waneer het zo ver is zeggen we het wel aan jullie oke!! Groetjes en liefs van Tamara&Errol

Naar forum Chirurgie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren