© 2024 solvo B.V.

Al jaren blaasjes met vocht in gezicht

hallo, ik heb al jaren blaasjes met vocht in het gezicht. Die krijg ik als ik koortsig ben, epileer, mijn menstruatie op komst is etc etc. Het begint eerst te jeuken en dan volgt het blaasje. Volgens de dokter is het allergie, want herpes is het niet (volgens hem). Er is ook vocht uit de blaasjes naar t lab gestuurd maar niets uitgekomen.Heb ook Fucidin gehad maar helpt niet tegen de jeuk en ook niet tegen de blaasjes zelf. Ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn nieren; heb vaak nierstenen en heb wel eens een vernauwing van de ureter gehad. Ik denk dit maar klopt het wel?


Hallo Ik zie dat niemand hierop heeft gereageerd, helaas want ik heb net hetzelfde. Eerst jeukt het een beetje en een eventjes later krijg ik een blaasje met vocht erin. Enkel in het gezicht heb ik dit... Het doet geen pijn en krijg het ook meestal wanneer ik moe ben, rond m'n menstruatie enzovoort. Ik heb geen idee aan wat het kan liggen. Iemand? groetjes bbblizzie

label.Geplaatst op 2012-03-28 11:31:14

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren