© 2024 solvo B.V.

Bultje

Hoi! Ik had gister heel erg pijn aan mijn vagina. Toen wilde ik ff snel gaan kijken of ik misschien ongesteld was ofzo, maar toen zag ik dus dat er een bultje was op mijn buitenste schaamlip. Ik heb geen flauw idee wat het zou kunnen zijn, en wil ook niet echt naar de dokter omdat mijn binnenste schaamlippen véél groter zijn dan de buitenste. Hier schaam ik me ook heel erg voor. Ik heb ook nog nooit seks gehad, dus ik denk dat het daar ook niet echt van kan komen. Ik maak me best wel zorgen dus ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik hoop ook dat het snel weer weg is, en dat ik niet naar de dokter moet! Alvast bedankt! (l)

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren