© 2024 solvo B.V.

Moedervlek wegbranden

Dag, Ik heb een dikke moedervlek bult in mijn gezicht, ben bij de dermatoloog geweest en die stelt voor weg te branden. Volgens de dermatoloog zit onder de moedervlek ook pigment onder de huid, dus na het branden en genezen zal er een moedervlek maar een platte, overblijven. Hier kan ik mee leven, ware het niet dat ik twijfel of er niet ook wel eens rode vlek overblijft. De dermatoloog was een beetje kortaf dus vandaar hier mijn vragen. Hoe groot is de kans dat er geen pigment onder zit en ik een rode vlek ervoor terug krijg? Of een zwarte platte vlek met rode rand erom heen? komt het voor dat de moedervlek bult groter terugkomt (gaat groeien)? Naast de dikke bult heb ik ook een bultje, waarvan de dermatoloog ook denkt dat het eigenlijk een moedervlek is. Deze is nu kleurloos, maar zit pontificaal tegen mijn lip aan. Hij wil die ook wegbranden. Ook hierbij vraag ik me af, kan er een rode vlek voor in de plaats komen. Of erger nog, kan dit een pigment vlek worden. Ik hoop dat iemand mij wat ervaringen kan delen, met name vd dikke bult overweeg ik ook nog em weg desnoods te laten halen door een cosmetisch chirurg. Bvd

Naar forum Dermatologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren