© 2024 solvo B.V.

Eerst Jeuk binnenste schaamlippen daarna bobbel bij ingang vagina

Hallo Ik had vorige week 1 week voor mijn menstruatie jeuk tussen mijn binnenste schaamlippen. Niet heel erge jeuk maar wel 3 a 4 keer op een dag. de jeuk werd daarna steeds minder erg. Nu ben ik ongesteld en de jeuk is verdwenen. Maar op de dag dat ik ongesteld werd 3 dagen geleden ontdekte ik een bobbel tussen mijn binnenste schaamlippen vlak voor de ingang van de vagina. Het voelt aan als een clitoris en de bovenkant is wat ruw bobbelig. De bobbel is helemaal Niet pijnlijk als ik er op druk ook niet. Hij is even groot ook als een clitoris dus ik schrok wel even toen ik met mn vingers erlangs ging. Verder heb ik totaal geen klachten. Maar ik ben toch benieuwd wat het is en ik ga liever niet naar de huisarts met dit onderwerp(ben erg bang aangelegd voor vaginale onderzoeken en ik ben ook hypochondrisch). Ik heb voor het laatst een halfjaar geleden met Mn ex vriend gevreeen met condoom daar kan het ook niet aan liggen. Wat zou dit kunnen zijn? abcessen zijn meestal pijnlijk, maar bij mij doet het helemaal geen zeer. Het jeukt nu ook niet meer. En er komt geen pus uit etc. Ik slik geen pil meer daar ben ik in eind augustus mee gestopt.(ik slikte van november 2008 tot augustus 2009 mycrogynon 20) Ik ben wel altijd regelmatig ongesteld.


Heey!! Ik heb bijna precies hetzelfde. Ik heb af en toe wel jeuk, maar niet heel erg. En heb een klein bultje bij de ingang van de vagina. Het doet bij mij ook niet zeer. Maar soms jeukt het en dat is vrij vervelend. Ik ben ook al bij een huisarts geweest. Zij heeft me maar iets meegegeven tegen een schimmelinfectie. Maar het heeft niets geholpen en er is verder ook niets veranderd. Weet jij inmiddels al wat het is? Groetjes, Clare

label.Geplaatst op 2010-06-28 22:47:32

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren