© 2024 solvo B.V.

Gaatje in middenrif

hallo, Hier een erg onzeker aanstaande moeder, ben nu inmiddels 28 week zwanger. Het is allemaal begonnen bij de 20 week echo, toen zagen ze dat het hartje een beetje verschoven was naar rechts, door gestuurd naar het ziekenhuis voor beter echo, daar aangekomen wisten ze niet hoe het kon, afwachten was het advies kom over 3 week maar weer voor nieuwe echo dan is de baby ook gegroeit. Zo gegdaan die week later weer echo konen het nog niet goed zien is er besloten om een MRI te laten doen, die heb ik inmiddels ook al gehad. En daar hebben ze opgezien dat er een gaatje in het middenrif zit, maar toch vinden ze het vreemd want de buikorganen liggen allemaal op de goede plek alleen de darmen zijn door het gaatje, dus voor ons erg gunstig lijkt mij, maar in het ziekenhuis vonden ze dat maar vreemd. Ze zitten ook steeds over mijn vruchtwater dat dat ook veel is, maar bij mijn eerste zoon was ik ook tonnetje rond en die is kern gezond, de lever van de baby was ook iets groter als andere baby\'s van 28 week zwangerschap. Dus voel me beetje proefkonijn, alles wat er anders uit ziet, ziet er volgens hun niet goed uit. Wie oo wie kan mij een beetje gerust stellen, of heeft ook een soort gelijk aan dit mee gemaakt. Wij weten het niet meer en zitten in een heel onzekere tijd. groetjes josien1


Hoi Hoi. Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt, ik begrijp jullie onzekerheid! onze dochter is inmiddels 4 maanden en het is voor ons goed afgelopen. Als je het fijn vind om ons verhaal te lezen kun je mij mailen, weet hoe je je voelt. Groetjes Pam.

label.Geplaatst op 2011-05-02 22:02:25

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren