© 2024 solvo B.V.

Ongewenst ,ongepland zwanger na sterilisatie.

Hallo, wie kan mij helpen? Ben al 2 maanden op zoek naar vrouwen die ongewenst zwanger zijn geraakt nadat ze zijn gesteriliseerd. Dit is mij afgelopen september overkomen.Zou hier graag over willen praten. Of kan iemand mij vertellen waar ik hier iets over kan vinden. Groetjes Maho


Hallo maho, mij is dit heel recent ook overkomen. Ik was al 3,5 jaar gesteriliseerd en bleek op oudejaarsdag toch zwanger te zijn. Wijhebben besloten het kind niet te laten komen en ik ben afgelopen dinsdag gecuretteerd en opnieuw gesteriliseerd. Hoe is het met jou verder gegaan? Ik ben benieuwd, want ik lees wel verhalen op internet, maar met weinig raakvlakken met mijn situatie en besluit. Groeten, Gaby

label.Geplaatst op 2007-01-11 20:44:07


Hallo Gaby heb je inmiddels benaderd via je mail. groetjes MAHO

label.Geplaatst op 2007-01-15 20:33:45


Hallo Maho, het is nu 16 januari, maar ik heb geen mail ontvangen. Wel een mail van het forum dat er gereageerd was op mijn bericht, dus het emailadres zou moeten kloppen (klopt in elk geval op deze site). Rara, hoe kan dat. Ik dacht, ik laat je dat even weten. Misschien kun je het opnieuw proberen. Groeten, Gaby

label.Geplaatst op 2007-01-16 18:33:11


hoi Gaby, zoals je al gemerkt hebt heb ik problemen met mijn pc ik heb je echt een mail gestuurd om hier eens samen over te praten maar op een of andere manier komt mijn mail niet aan bij jou. Misschien kan ik je toevoegen aan mijn msn die doet het wel. sorry MAHO

label.Geplaatst op 2007-01-18 20:16:15


Hallo,hoe is het nu met je. gr ys

label.Geplaatst op 2007-01-20 16:42:52


Hallo ys, ik heb nog niet eerder van je gehoord, geloof ik, maar leuk dat je het vraagt :-) Het gaat prima met me! Heb geen spijt van mijn beslissing en voel me lichamelijk goed. Heb jij ook iets dergelijks meegemaakt?

label.Geplaatst op 2007-01-20 18:52:23


Hoi Gaby, het gaat steeds mis als we in contact willen komen met elkaar. Je kunt me toevoegen op msn als je dat wilt om hier eens verder over te praten. maryhom_236@hotmail.com GroetjesMAHO

label.Geplaatst op 2007-01-21 12:20:18


Hallo Gaby, ik lees dat het lichamelijk goed met je gaat maar .... geestelijk, ben je er denk ik ook nog dagelijks mee bezig. Nou ik ook en voor mij is het al wat langer geleden. Wil hier graag met je over hebben op msn. Wil je me toevoegen a.u.b ik hoop dat je dit leest en contact met me opneemt. (Ps. YS is een vriendin van mij we wilden even kijken of je nog wel eens op deze site was zodat je mijn bericht zou lezen) Groetjes MAHO

label.Geplaatst op 2007-01-23 13:18:40

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren