© 2024 solvo B.V.

Schaamlip correctie?

Hallo allemaal, Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik er echt over durf te praten. Het gaat over het volgende, mijn rechter schaamlip is groter dan de linker en hangt dan ook buiten de buitenste schaamlippen wat voor enorm veel onzekerheid, irritatie en pijn zorgt. Ik ben 19jaar en nog steeds maagd, niet dat ik er niet aan toe ben, juist wel.. Het maakt me gewoon ontzettend onzeker. Als ik gewoon normale jeans draag voel ik het gewoon met lopen al.. Ik ben dan ook een fanatieke ruiter, en ik kan je vertellen, met het paardrijden is het dan ook zeer zeker geen pretje! Nu heb ik laatst een clitpiercing laten zetten, eigenlijk voor mezelf het gevoel te geven dat \'hij de clitpiercing veel intressanter vindt dan m\'n rechterschaamlip\' en ik me wat zekerder voel wanneer hij z\'n hand in m\'n broek doet. Nu zou ik dus graag m\'n rechter schaamlip willen laten verkleinen, maar ik ben bang dat ze door m\'n clitpiercing mij niet geloven dat het wel degelijk pijn doet en het niet voor \'het mooie\' is. Iemand enig idee hoe ik dit rot probleem kan aanpakken? Alvast bedankt!


Hoi Stresskipje, Wat goed dat je er over durft te praten. Volgens mij hebben heel veel vrouwen 2 ongelijke kleine schaamlippen, alleen veroorzaakt dat bij lang niet iedereen klachten. Ik heb er zelf ook 1 die wat groter is, maar heb er geen last van. Ja soms zit ie wel eens 'klem' maar dan vouw ik hem weer naar binnen. Ik weet natuurlijk niet hoeveel groter die van jou is, maar wellicht kun je gewoon eerst eens naar je huisarts gaan en om een verwijzing vragen. Een gynaecoloog weet daar meer van en misschien is er wel een minder ingrijpende oplossing dan een operatie. Wat ik ook een beetje lees in jouw berichtje is dat je er heel erg op gefocust bent. Ik begrijp je onzekerheid, ook door je leeftijd, maar ik denk dat je vriend er helemaal geen probleem mee heeft. Wellicht kun je het met hem bespreken. De meeste mannen hebben ook 1 bal die groter is dan de andere. Ik vroeg net aan mijn partner of hij het een probleem zou vinden als de ene lip veel groter is dan de andere en hij zei van niet. Als dit alles niets oplevert en je 'er maar mee moet leren leven' kun je altijd iets doen om de gevoeligheid te verminderen. Een bezoekje aan een homeopaat kan je misschien helpen, om de gevoeligheid af te doen nemen. Succes!

label.Geplaatst op 2010-11-13 11:33:58

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren