© 2024 solvo B.V.

Sterelisatie ongedaan maken

hallo Ik ben een vrouw van 35 jaar en zou graag mijn sterelisatie ongedaan maken , wie kan mij er meer over vertellen die dit al onder gaan zijn En weet iemand een ziekenhuis in overijsel waar men de operatie uitvoerd? dat is ivb met lange wachtlijst in mijn eigen woonplaats enschede waarom ik wel wil uit wil wijken naar andere plaats omdat het vanaf januari 3500,00 kost en niet meer vergoed word door ziekenfonds dus wie kan mij helpen over jullie ervaringen


Hoi, ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar ik heb wel in een ziekenhuis ( Baarn ) gewerkt waar het veel gedaan werd, bij mannen en bij vrouwen. Wat ik weet is dat het bij mannen meer kans van slagen heeft dan bij vrouwen. Ik praat nu over 6 jaar geleden, want toen ben ik gestopt met werken, dus ik weet niet hoe het nu is. Ik wil je niet down praten, het kan wel lukken bij vrouwen, maar het is moeilijker,met name boven de 35 is het zo en zo al moeilijker om zwanger te raken. Maar het kan best lukken, hoor. Het is in ieder geval het proberen zeker waard! Baarn is wel wat ver weg voor jou, denk ik, daar zijn niet zulke wachtlijsten. Groetjes, succes, Aimee

label.Geplaatst op 2004-09-23 18:24:35


Ik ben een 32 jarige vrouw die vorig jaar een sterelisatie heeft laten doen, nu wil ik deze ongedaan laten maken , wie heeft hier ervaringen mee, onze huisarts is er namelijk erg negatief over en heeft me de hoop een beetje ontnomen

label.Geplaatst op 2005-02-17 13:52:16


Hoi bloemetje, Ik heb net je mail gelezen en ik zit in het zelfde schuitje ook een sterilisatie die ik ongedaan wil laten maken,maar ik schrok er wel een beetje van zeg pfff dat het vanaf januari 3500€ kost en niet meer wordt vergoed daar word ik wel een beetje sip van zeg. Ik heb bijna de zelfde oproep als jou gedaan en hopen dat er een reactie opkomt en mischien kunnen we elkaar op de hoogte houden als we meer weten ik zou het wel fijn vinden. Nou sterkte meid ik ben trouwens louise 33 jaar en moeder van 3 knullen. Groetjes, louise

label.Geplaatst op 2005-05-27 18:18:50


Hoi, Ook ik heb een tijdje geleden een hersteloperatie ondergaan, en mij werd toen verteld dat je 60 a 80 % kans van slagen hebt, maar dat dat er mede van afhangt of je een ringetje hebt gehad of dat ze dichtgebrand zijn. Met een ringetje is de kans van slagen na het verwijderen ervan veel groter dan bij het branden.Ik ben nu 36 jaar oud, en ben helaas na 1 jaar 2 keer zwanger geweest en wat is uitgelopen op een miskraam, en nu ondergaan wij een aantal onderzoeken om te kijken wat er nu aan de hand is.De leeftijd begint ook voor mij nu erg belangrijk te worden.

label.Geplaatst op 2004-12-10 14:51:12


hoi bloemetje ook ik wil mijn sterilisatie ongedaan laten maken vond alleen de kosten zo hoog heb een duitse vriend en heb ook daar eens geinformeerd daar zijn de kosten aanzienlijk minder en je kunt er zo terecht wel krijg je een vooronderzoek en je moet gelijk betalen weet dat het een goed ziekenhuis is en ik ga ervoor hoop dat je er iets aan hebt

label.Geplaatst op 2005-06-16 12:01:01

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren