© 2024 solvo B.V.

Duizeligheid

Hallo allemaal. Sinds een paar maanden heb ik last van duizeligheid vooral als ik in bed lig dan hoor ik een gezoem in mijn hoofd en word ik heel naar,het is net dat je zo wegvalt en dat nare gevoel gaat door mijn hele lichaam het duurt maar een paar seconden en dan is het weg,ook heb ik dit vaak als ik met de hond wandel en ik maak een of ander beweging(zoals naar de sterren kijken)dan word ik ook heel naar,komt iemand dit bekend voor? Ik dacht eerst dat het een bijwerking was van Singulair een medicijn tegen allergieen en astma,maar die gbruik ik nu en jaar en dan is je lichaam wel aan de medicijn gewend. met vr gr Roelle

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren