© 2024 solvo B.V.

Te dik bloed

HB 11,5 Zou aderlating moeten doen en de interniste liet de beslissing aan de neuroloog over ,daar ik 2 tia\'s had in nov. ZIJ moet die beslissing nemen zegt de neur. weer Wat nu ? Scrolly


Ik zou zeker niet wachten tot mei, sowieso niet metdit probleem en jou voorgeschiedenis, en helemaal niet als je je er zelf niet prettig bij voelt! En als je problemen te ingewikkeld zijn, dan is een multidisciplinaire aanpak toch juist goed!?

label.Geplaatst op 2009-03-27 08:44:34


Hallo, IK heb ook een probleem met mijn Hb, nl. dat die veel te laag is, nl. 5,9. Ik liep bij de longarts die dit ontdekte en mij doorstuurde naar de internist. Alles wat met het bloed te maken heeft, ligt op het gebied van de internist. Sommige ziekenhuizen hebben een prima samenwerking, merk ik wel op, anderen minder. Als u nu een afspraak maakt bij uw internist komt u ws. pas in mei terecht, de meeste ziekenhuizen hebben wel een wachttijd. Vlg. mij kunt u net zo goed tot mei wachten en anders moet u met uw huisarts overleggen wat u het beste kan doen en hem een afspraak laten maken als hij vindt dat u toch eerder terug moet. Succes!

label.Geplaatst op 2009-03-27 11:41:48


Voor alle duidelijkheid ,mijn HB gehalte is 11.5 veel te hoog dus

label.Geplaatst op 2009-03-27 23:44:47

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren