© 2024 solvo B.V.

Wie weet raad / beginnende cll ??

Hallo allemaal, Sinds 4 maanden zijn mijn bloedwaardes zeer afwijkend. mijn b-lymfocyten staan op 68% (normaal +/- 25 %) mijn leukocyten op 12.4 (normaal 4-10) tevens is er een abnormale celpopulatie. bij bloedonderzoek en beenmergpunctie kwam er geen kwaadaardigheid uit. wel is mijn milt met 1 cm vergroot. Tevens heb ik meerdere klachten, in 1 maand 8 kg afgevallen (meer als 10 % van het totaalgewicht) aanhoudend zeer moe, altijd onverklaarbare blauwe plekken op mijn linker bovenbeen, steken in de liesstreek en op het borstbeen. een verkoudheid opgelopen 8 weken terug die ook na een pencelinekuur niet geheel weg wil gaan, het blijft ruw in mijn keel. volgens arts blijf ik onder controle en zijn de bloedwaardes na 4 maanden nog gelijk over 4 maanden wordt er weer een bloedcontrole gedaan. wie weet of dit het beginstadium is van cll, op vragen als wat mijn bloed dan betekend krijg ik geen sluitend antwoord. is het misschien raadzaam een second opinion te vragen bij een accademisch ziekenhuis?? hoop dat iemand mij kan adviseren of ervaring met deze onzekere tijd heeft. alvast bedankt, Miranda

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren