© 2024 solvo B.V.

Bloedwaarden geven infectie aan ?

op mijn laatste overzicht van bloedanalyse zag ik staan fibrinogeen 539 (referentiewaarden 200-400) crp 40.31 (referentiewaarden < 5) de verpleegster zei: dat wijst meestal op een verkoudheid of zo. maar wanneer ik mijn resultaten van eerdere ananlyses bekijk (over een periode van 1.5 jaar), zie ik weliswaar andere items staan, maar die eveneens wijzen op een mogelijke infectie (neutrof 72.30 met ref 50-65, lymfo 19.10 met ref 25-45) wijzen deze gegevens echt op een infectie of moet ik er mij geen zorgen over maken?


CRP is veel te hoog.Meestal wijst dat op een ontsteking,en absoluut niet van een verkoudheid!!!dan is hij hooguit 9.Ik weet niet of je andere klachten hebt?pijn ergens?maar dit is niet goed.sterkte.

label.Geplaatst op 2009-05-15 03:07:10

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren