© 2024 solvo B.V.

Droge hardnekkige hoest en darm klachten

Hallo . Ik ben noortje en loop sinds een tijdje met n vraag .ik ben wel eens verkouden maar echt hoesten kan ik mij niet goed een beeld bij vormen . Nu heb ik sinds vorig jaar December 2 dingen waar ik aan denk a regelmatig griepachtiche verschijnselen van koorts hoofdpijn en diaree misselijk zijn .Soms een week even weer goed en dan begint het weer .naar 3x hetzelfde kreeg ik een antibiotheka keur wat niet hielp .Ik ging er bij hoesten en heb steeds het gevoel dat er iets in mijn keel zit .Als ik die hardnekkige hoest heb doet het op mijn rug pijn . Ik hoopte hier hett antwoord te vinden . Wie snapt de samenhang en is er iemand die hier iets over kan zeggen . Groet Noortje

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren