© 2024 solvo B.V.

Het borna virus

Een mono negatieve RNA virus. En ook maar één van zijn soort. Alsook een verre variant van hondsdolheid. En veroorzaker van psychoses en bipolaire stoornis. Onderzocht in het robert koch instituut in berlijn hoe het virus zich gedraagt in mensen. In nederland schizofrene en iemand met bipolaire stoornis genezen door amantadine dat het virus vernietigd. Het probleem is dat het virus zich nestelt in het limbische systeem alsook het papez circuit. Maar de anti lichamen die worden aangemaakt om het virus te bestrijden in het lichaam geraakt niet door hersen bloed barriere. De hersenbloed barriere is een membraan dat stoffen niet toelaat in de hersens, ze denken dat het een soort van security rol heeft maar dat is niet. De hersen bloedbarriere laat enkel stoffen door omdat hij bepaalde stoffen moet omzetten zoals vast naar vloeistof. om een voorbeeld geven een plant eet geen boterhammen omdat hij het niet opgeslorpt krijgt dus is de taak aan ons hetzelfde als de hersen-bloedbarriere te doen. We moeten die boterham of die vitamine opslaan in water of vloeistof en dat kan de plant wel opnemen of zich mee voeden. Hetzelfde doet een hersenbloedbarriere het is een omzetter maar als hij de anti lichamen niet kan overzetten naar het hoofd dan heeft het virus vrij spel en moeten we dingen bijnemen zoals medicijnen. ik werd vroeger geplaagd door psychoses omdat het borna virus brokken maakt en het mao enzym van dopamine afbreekt. Ik neem nu een mao enzym versterker bij die l fenylalanine noemt dat is een aminozuur dat verantwoordelijk is voor de opbouw van het mono acid oxydase enzym. Bij het bijnemen van de juiste dosis, zal het mao enzym versterkt worden maar dit is een voorlopige oplossing. Tis zelfs zo dat ik gelijk heb en omdat te testen ben ik nu al 6 maanden gestopt met mijn neuroleptica en geen psychose daar moest ik vroeger nog ni aan denken nu heb ik het gedaan. De volgende verslagen op dit forum zijn de verslagen van de stopzetting van de mao enzym versterker daar ik een juiste dosis ga nemen van de tegenstof amantadine voor het borna virus. Dat ik heb besteld op de black market daar er geen enkele dokter mij geloofd zal ik het bewijs leveren dat ik een vertandige gast ben die dat probleem oplost.. En een gezonde ook.

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren