© 2024 solvo B.V.

Knobbeltje lymfeklieren

Hey! Ik heb nu al enige tijd opgezette lymfeklieren. Vooral in mijn hals. Ongeveer 1,5 jaar geleden ging ik ermee naar de huisarts, deze zei dat als het over 3/4 weken nog niet over was ik terug moest komen. 4 weken later ging ik terug, maar opnieuw niks om me zorgen over te maken nu moest ik het maar zo laten. Toch vind ik het vreemd, ik ben niet verkouden of vermoeid. En toch zijn mijn lymfeklieren in mijn hals dan opgezet, en de laatste tijd ook bij mijn lies. Bij mijn hals is het al 1,5 jaar zo, is dit normaal? Wel is het zo dat ik bij een internist loop voor een te langzaam werkende schildklier, heeft dit met elkaar te maken? 3 maanden geleden had ik voor het eerst gesprek met de internist, deze heeft toen mijn schildklier gevoeld en daarmee dus ook mijn opgezette lymfeklieren maar hij zei hier ook niks van. Dus maak ik me zorgen om niks? Kan iemand mij misschien een beetje duidelijkheid geven? Groetjes!


Hoy Ilona,heb je nog steeds last van de verdikkingen van jouw limfeklieren? Normaal gesproken zou je mogen verwachten, dat de arts moet denken aan een bacterie infectie en daar antibiotica voor inzetten.Graag een reactie. Jan

label.Geplaatst op 2010-02-28 02:51:12

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren