© 2024 solvo B.V.

Streptococ oorzaak van chronische pijn?

Als jonge vrouw heb ik een streptococinfectie opgelopen en ben daar erg ziek van geweest(vieze blazen in mijn gezicht die gingen zweren,erge koorts). Sinds jaren heb ik nu chronische pijn in mijn onderarmen, maar sinds een paar jaar ook een atheroomcyste die niet verdwijnt. Zou het kunnen zijn dat de pijn,die begon met een tennisarm,net als die cyste gerelateerd is aan de streptococ?


hallo, ik ben hetty van 46 en heb sinds vorig jaar en dit jaar 5 keer de streptokkenbactrie met bloedvergiftiging gehad, en daarvan 4 x op ic gelegen aan de beademing en ik weet niet hoeveel slangetjes, ik weet nergens wat van, alleen dat ik op ic wakker werd, maar ik merk nu wel dat wondjes langzaam dicht gaan en littekens overhou en ik steeds last heb van de blaas, dus volgens mij omdat die bacterie zo erg is je er toch wat aan over blijft houden,ik wens u veel succes toe en toch een fijn leven . ik zou wel bij u willen komen om elkaars hart te luchten maar u zal wel ver weg wonen, en ik geen auto heb. hartelijke groeten van hetty

label.Geplaatst op 2011-12-04 16:29:26

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren