© 2024 solvo B.V.

Streptokkenbacterie groep b en g met bloedvergiftiging

hallo, ik ben hetty, gescheiden en 46 jaar. begin vorig jaar werd ik wakker op de ic, mijn meiden hebben toen wel gezegd waarom maar ik weet van dat jaar bijna niets meer, ik bleek dus de streptokkenbacterie met bloevergiftiging te hebben en er moest dag en nacht gewaakt worden, zo ziek was ik, had een ernstige longontsteking, dat heb ik vorig jaar nog 2 keer gehad, en dit jaar 1 x coma weer, alles hetzelfde en daarna nog een keer alleen op de longafdeling gelegen, omdat toevallif mijn dochter langs kwam en zag dat het niet goed ging terwijl ik mij heel gewoon voelde, maar al die keren ben ik gewoon heel toevallig gevonden omdat ik het niet voel aankomen,ik raak direkt in een zware shock en bloeddruk word dan zo gevaarlijk laag door de bloedvergiftiging , ik woon alleen heb wel een hele goede vriend die mij de eerste en al die andere keren gevonden heeft gelukkig, want dat houd een lichaam niet lang vol, nu heb ik veel last van mijn blaas en kan zo in eenkeer hoge koorts krijgen, maar dat is maar 1 dag, herkent iemand dit, die ook streptokken heeft gehad en na een jaar nog kwakkelt? ik hoop wat te horen, groetjes hetje

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren