© 2024 solvo B.V.

18 kilo afgevallen

wie kan mij helpen?? ik ben 18 kilo afgevallen, oke ik heb dan wel veel stress, maar ik ben vooral `s ochtends bij het wakker worden misselijk, als ik ging eten werd ik misselijk zodat ik geen hap meer naar binnen kreeg, dat is nu wel over, maar ik kom maar niet meer aan, ik heb 2 jaar lang iedere maand na mijn periode een blaasontsteking gehad, en dus iedere maand een antibiotica kuur gehad, furabid was dat, ik heb 1x tydens een kuur bloed in mijn ontlasting gehad, dat was toen ik stopte gelijk over, wel heb ik last gehad van slijm in mijn ontlasting, maar ook dat is nu over, alhoewel ik dat zelden nog wel eens zie, ik eet nu goed, voel me goed, maar ik ben nog maar 2 kilo aangekomen, en ik heb het idee dat ik ook niet meer bijkom, ik rook ongeveer 20 sigaretten per dag, heb al geprobeerd om te stoppen, maar ik ben mega verslaafd... jammer genoeg... oja... ik heb mijn bloed laten onderzoeken en dat was allemaal goed, wie kan mij helpen?? alvast bedankt, x


ontstekingen vergen best wat van een lichaam. en van antibiotica kan je misselijkheidsklachten krijgen. Aangezien je je nu weer goed voelt en weer aankomt lijkt het mij de goede kant op gaan. als je nu echt te mager bent en er komt weinig gewicht bij zou je kunnen vragen aan de huisarts of je naar een dietiste mag. die kan je vertellen wat je moet eten om aan te komen. succes

label.Geplaatst op 2005-02-06 12:58:58


Kijk eens onder www.zoeken.nl naar kombucho en kefir. Zoveel antibiotica is voor niemand goed.

label.Geplaatst op 2005-04-08 20:55:27

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren