© 2024 solvo B.V.

Afvallen tegen wil in

Hallo ............. Mijn man valt erg af, er gaat per week nu telkens een pond en soms meer af, tegen zijn wil, hij is al bij de internist geweest en was toen 13 kilo lichter, maar sinds 12 juli is er nog eens 5 kilo af gegaan,wie kan hier over meer vertellen,een maagonderzoek heeft hij ook gehad en dat is allemaal goed. vriendelijk groetjes van Oma


Lijkt me toch niet normaal als dat afvallen blijft doorgaan.Is het maagonderzoek het enige dat er gedaan is?? Zo niet dan zou ik zeker aandringen op verder onderzoek,want alleen een probleem in de maag uitsluiten is niet voldoende!succes ermee ps.is er ook bloedonderzoek gedaan?

label.Geplaatst op 2004-09-04 16:30:13


Hallo Nurse Bedankt voor je reactie,mijn man krijgt nu een darmonderzoek,dus het is nog afwachten,en ook is er bloedonderzoek gedaan als de onderzoeken zijn afgerond binnenkort, krijgen wij de uitslag,alhoewel wij zelf niet zo,n prettig gevoel daarvan hebben,maar nogmaals bedankt. Vriendelijke Groeten van ons beide.

label.Geplaatst op 2004-09-19 21:23:05

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren