© 2024 solvo B.V.

Ant cardiolipine syndroom

ik heb van de internist te horen gekregen dat ik een anti cardiolipine syndroom heb kan iemand mij uitleggen wat dit inhoud kun je er nog vanaf komen ,is het erfelijk,kan het door een dieet te volgen verminderen??? ik heb een etiket opgeplakt gekregen maar snap er niets van groetjes annelies


Waarom heb je dat dan niet gevraagd aan je internist? Hoe dan ook, het houdt niets anders in dan dat je anti-cardiolipine antistoffen in je bloed hebt. Daar kan je niets aan veranderen. Bij anti-cardiolipine antistoffen heb je een verhoogde kans op trombose en (spontane) abortus.

label.Geplaatst op 2005-01-30 23:17:08

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren