© 2024 solvo B.V.

Bovenkant hand pijn en stijf na infuus

Afgelopen weekend ben ik kort opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm bewuseloosheid door een te laag bloedsuikergehalte. Ik ben aangesloten geweest aan een infuus voor de toediening van vocht (ik geloof een soort zout/glucose oplossing), en het infuus is een keer doorgespoten.Een dag nadat het infuus eruit is gehaald is de bovenkant van mijn hand, rond de plek van het infuus, helemaal opgezwollen en trekt er af een toe een soort kramp/branderige prikkel naar mijn arm. Volgens de internist is deze plek gewoon een beetje gevoelig door het infuus.Ik geloof dit niet zo, heeft iemand anders dit ook gehad? Want het infuus is er nu 4 dagen uit.


Hoi, Ik heb dit ook meegemaakt en het is weer helemaal goed gekomen, heeft wel een poosje geduurd.

label.Geplaatst op 2007-06-14 21:25:42

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren