© 2024 solvo B.V.

Dikke buik en buikpijn

Ik loop al vier maanden met een pijnlijke dikke buik. Het is begonnen na een blaasoperatie (toeval misschien?) Inmiddels ben ik twee keer opgenomen, omdat ik helemaal vol met ontlasting zat en begon te overgeven. Nog steeds heb ik een dikke buik en ik slik alle dagen laxeermiddelen. Uit onderzoek bleek dat ik een extreem lange darm heb, spastische darm en een functiestoornis. Maar hier kan ik niet mee leven. Heeft iemand raad? Groetjes onweer


je zou kunnen proberen om metamucil te gebruiken en dan zelf kijken wat voor jou de beste dosering is. en ook vezelrijk eten en heel veel drinken. daz echt heel belangrijk. succes ermee!

label.Geplaatst op 2004-07-06 17:00:48


Hallo Bedankt voor je tip, maar ik gebruik alle dagen al movicolon, maar toch blijft er ontlasting zitten en veel darmgassen. Ze dachten ook eerst aan een vernauwing in de darmen. Veel drinken en vezelrijk eten doe ik al. Ik draag al dikke 4 maanden positiekleding of joggingbroeken, erg vervelend. Groetjes

label.Geplaatst op 2004-07-06 19:18:15

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren