© 2024 solvo B.V.

Extreem hoge bloeddruk

Hallo, Ik heb sinds een week 0f 10 zeer hoge bloeddruk ( varierend van 190/110 tot 230/155) Tevens ben ik duizelig en heb hoofdpijn, tintelingen in beide armen, plotseling zweten en een plotseling versnelde hartslag ( 140 ) Heeft iemand daar ervaring mee en wat kan dit zijn en wat is er eventueel aan gedaan. Ik moet binnenkort naar de internist voor een paar uitslagen. wat kan ik verwachten?


Er zijn verschillende oorzaken voor hoge bloeddruk ,maar in 90% van de gevallen is de oorzaak onbekend.Wacht de uitslagen af ,dan wordt het hopelijk duidelijk.Wat is er tot nu toe voor anderzoek gedaan?Ik neem aan bloed prikken en misschien urine controle?

label.Geplaatst op 2006-10-06 14:28:40


Ik had dit ook en het bleek een breuk in de middenrif te zijn. Maar voor ik de klachten herkende was ik wat maanden verder, Heb je ook pijn op de borst??? Had ik ook na maanden.

label.Geplaatst op 2007-03-29 21:19:49

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren