© 2024 solvo B.V.

Kleanprep

wie ow wie heeft de gouden tip voor me om kleanprep te kunnen drinken ik word er nl vreselijk misselijk van en ga braken het is nl niet te drinken.


Hallo! Ik weet het, het is niet echt lekker nee. Ik raad je aan het in een keer achter elkaar op te drinken en water er achter aan te drinken. Poets dan ff je tanden, zodat je weer een frisse smaak hebt in de mond. Succes!

label.Geplaatst op 2003-09-13 10:50:33


Beste petronella, Ik weet niet of je dat verschrikkelijke spul nog steeds moet drinken? Maar bij ons op afdeling werd er altijd limonade siroop in gedaan, nou weet ik niet of jij dezelfde kleanprep hebt, dus ga wel even na of dit mag en de werking hierdoor niet veranderd. Groetjes Zustertje22

label.Geplaatst op 2003-09-29 12:01:34


je kunt ook aan je arts vragen of je phosphoral kunt gebruiken ipv cleanpraep.Je hoeft dan maar twee glazen te drinken ipv ongeveer 4 liter.

label.Geplaatst op 2003-10-04 20:31:48


In het uiterste geval kun je het via een sonde toegediend krijgen.succes

label.Geplaatst op 2003-10-03 14:34:54

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren