© 2024 solvo B.V.

Levertumor

Ik heb na jaren een hep.C te hebben een cirrose ontwikkeld met daarin een levertumor. De aard van het beestje is nog niet bekent, onderzoek kan niet plaats vinden omdat ik op geen enkel stollingmed. reageer. De Leverspec. wil me niet onder zijn handen door dood laten bloeden, op zich wel begrijpelijk, maar ik zit met een tumor in mijn lever...............een tijdbom, was die hepatitis C niet genoeg geweest? Ik wil niet meer behandeld worden, heb al genoeg voor mijn kiezen gehad, wil nu alleen nog maar \'waardig\'sterven. Lieke


Lieke ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op jouw trieste berichtje. Maar ja hoe reageer je ook als je zoiets leest. Toch wilde ik je even zeggen, geef de moed niet op als er nog een mogelijkheid is. Ik weet hier niets van maar daarom reageer ik ook niet wil je alleen alle sterkte toewensen die je maar nodig heeft. Voor zoiets als dit daar zijn gewoon geen woorden voor. Weet dat er altijd mensen zijn die met je meeleven en zo ook op deze site. Alleen is het moeilijk om de juiste woorden te vinden. Liefs van Nijo

label.Geplaatst op 2004-08-17 07:53:35


Hoi Lieke, Ik wordt even helemaal stil en weet niet goed wat ik moet zeggen, nadat ik je berichtje heb gelezen. Daar zijn ook geen woorden voor. Ik wil je heel veel sterkte, kracht en moed toewensen!!! Ik ken je niet, maar leef met je mee. liefs Monique

label.Geplaatst op 2004-08-18 15:47:53

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren