© 2024 solvo B.V.

Liesbreuk

Ik heb last van een branderige en stekerig gevoel in mijn lies. Ik merk ook dat de linkerkant iets dikker is niet overdreven,maar ik merk wel verschil. Ik heb daardoor ook kramp in mijn onderbuik. Ik kan ook niet op mijn buik liggen want dan brand het en dat doet erg pijn. Ik heb op internet gelezen dat het ene liesbreuk kan zijn. Ik heb er nu een week last van, Het vreemde is dat ik er overdag geen last van heb tijdens mijn werk,maar in de avond zo tegen 22 uur word ik moe en dan voel ik wel een beetje pijn. Ik hoop dat iemand mij iets kan vertellen of het inderdaad een liesbreuk kan zijn en zoja hoe lang mag ik nog zo doorlopen.


Je loopt er dan nu al te lang mee rond. Het hoeft niet perse een liesbreuk te zijn. Ga gewoon langs de huisarts.

label.Geplaatst op 2006-07-25 14:22:04

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren