© 2024 solvo B.V.

Maag en darmspigeling

Volgende week donderdag moet ik naar de Uniklinik in Aken voor een onderzoek van de maag en de darmen. Net als iedereen zie ik hier behoorlijk tegenop!!! heeft iemand ervaring met die maagspiegeling!, want over het darmonderzoek vind ik genoeg info. Alvast bedankt


Ik neem aan dat je met een maagspiegeling bedoeld dat ze in de maag gaan kijken?Dat heet een gastroscopie en gaat als volgt:je keel wordt verdoofd met een spray en dan moet je een slang slikken waarmee ze je maag aan de binnenkant kunnen bekijken. Als het nodig is kunnen ze biopten (hapjes) nemen van het maagslijmvlies.Al met al hoeft dat niet zo lang te duren en kunnen ze je meteen vertellen wat ze zien. succes ermee

label.Geplaatst op 2004-03-15 21:19:27

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren