© 2024 solvo B.V.

Nierbekontsteking of spit

Hallo, Ik heb al 3 weken pijn in mijn onderbuik, na bezoek dokter eerst pijnstillers gehad. geen resultaat. 2eweek penciline kuur van 1o dagen omdat mijn urine danig vervuild was (bacterie en zoutkristallen) 3eweek nog geenresultaat weer andere penciline.na2 dagen smorgens ineens koliekpijnen in mijn zij, kon me niet meer bewegen van de pijn, ademen, praten,ik gilde het uit van de pijn, lopen ging helemaal niet meer. En ik ben best bestand tegen pijn want ik heb 3 soorten reuma. Dit ging mijn hersenen te boven. De dr. constateerde acute spit. En dit kan ik gewoon niet geloven. Ik heb nog steeds buikpijn en pijn in mijn zij. Gelukkig niet meer zo heftig. Wie herkent dit, graag reactie. Heaven.


Je hebt in ieder geval geen nierbekkenontstekin; daarbij heb je namelijk hoge koorts en ben je goed ziek! Het zal waarschijnlijk wel spit zijn, maar dat kan ik niet beoordelen. Kan ook bijzonder pijnlijk zijn!!!!

label.Geplaatst op 2004-06-16 20:31:52


Hallo Ik was opzoek voor mijn moeder naar info over haar pijn in haar zij. Ook haar urine is sterk vevuild en heeft geen koorts maar ook zo,n hevige pijn en ook zij heeft al veel doorstaan en kan dus wel tegen een stootje.Ze heeft nu ook een pediciline kuur. Mijn vraagje is eigenlijk hoe gaat het nu met je en wat mankeerde je uiteindelijk. Maar hopelijk ben je al lang weer beter.Groetjes een bezorgde dochter

label.Geplaatst op 2006-06-17 23:47:32


ik heb ook al 1 1/2 maand blaas ontsteking niets helpt aan medicijnen wat moet ik doen? en is het mogelijk dat ik een nierbekontsteking heb? kan ik zwanger zijn?

label.Geplaatst op 2004-11-12 10:42:49

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren