© 2024 solvo B.V.

Nierfunctie nog 35%

Na een verwijdering van een bal bleek dat de nierfunctie van mijn man nog maar ca 30-35% is. Zijn bloeddruk schommelt erg, hij is constant moe en heeft erge buikpijn, last van constipatie en is in een week bijna 5 kg aangekomen. Hij hoeft pas half juni terug naar de arts, is het niet beter eerder te gaan? Het lijkt me niet normaal dit en te lang wachten ook niet. Dank voor jullie hulp.


het lijkt me dat er idd eerder gekeken moet worden naar dit alles. Als hij zo snel zo veel aankomt betekent dat ws dat hij vocht vasthoudt en de andere klachten zijn ook niet erg prettig. Probeer je afspraak te vervroegen en anders via de huisarts eerder te laten regelen.

label.Geplaatst op 2007-05-09 21:00:07


Beste nurse, Dank voor uw reactie. ik zal zeker aandringen op een eerdere afspraak.

label.Geplaatst op 2007-05-09 23:14:00

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren