© 2024 solvo B.V.

Overmatige transpiratie

Hallo, ik ben een vrouw van 36 jaar en heb al enkele jaren last van overmatige transpiratie, niet alleen aan handen en voeten, maar het druipt letterlijk in druppels van mijn neus af. S\'nachts is de transpiratie zo erg dat mijn bed kletsnat is en moet ik verschonen. Ook hangt er een hele nare rare zoetige geur om me heen, waar ik me erg voor schaam. Ik heb gelet op het verschijnsel stress, maar dit lijkt er niet echt van invloed op te zijn. Ook ben ik vaak misselijk, maar weet niet of dit er mee te maken heeft. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik hier tegen kan doen? alvast dank.


Het kan goed zijn er een keer door de huisarts te naar laten kijken. Het is mogelijk dat het behandeld kan worden.

label.Geplaatst op 2003-12-20 17:00:16


Hallo, Ik herken dit. Ik heb ook last van overmatige transpiratie, maar eigenlijk alleen 's nachts. mijn bed is elke nacht kletsnat en pyjama idem dito. Ik zou er ook graag een antwoord op hebben.

label.Geplaatst op 2004-01-19 10:23:50


hallo, ik heb het ook snachts heel erg.ik weet ook niet wat het is en wil ook duidelijkheid.dokter reageert er ook niet op. ik heb ook een bericht gezet onder lichamelijke klachten,als je wil lees het eens misschien kunnen we elkaar helpen,want dit is echt vervelend. chatarina

label.Geplaatst op 2006-01-12 09:34:22

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren