© 2024 solvo B.V.

Schildklier aandoening

Wie oh wie kan mij helpen. Ik heb afgelopen week te horen gekregen dat mijn schildklierfunctie vertraagd werkt. Mijn TSH waarde was 7,3 en FT4 waarde was 11 Mijn huisarts zegt dat ie 2 maand wil wachten om dan opnieuw bloed te prikken en dan tekijken hoe het dan is. Nu heb ik op internet iemand zijn verhaal gelezen en die haar THS was 5,2 en FT4 was net als ik 11. Deze mevrouw werd direct aan de medicijnen gezet. Ik vind het vaag dat mijn huisarts niets doet voor de komende 2 maanden. Heb ik gelijk of niet. Wie oh wie kanmij antwoord geven?? Groetjes van Louise


Hallo Louise, heb je veel klachten tengevolge van de te trage schildklier functie?? Dan zou ik toch nog eens vragen waarom je huisarts wil wachten met de Thyrax. Misschien heb je wat aan deze site: http://www.12forum.nl/forum/forum.php?ID=1515&fID=2&sorter=uID In ieder geval veel sterkte. groetjes Kitten

label.Geplaatst op 2004-08-24 11:56:00


Hallo, Ik zal er niet mee wachten, want ik zit nu ook op FT4 11 en ik krijg wel medicijnen op dit op peil te brengen. Sterkte.

label.Geplaatst op 2004-09-02 22:35:04


kijk eens op schildklier.nl

label.Geplaatst op 2004-09-18 17:57:46


Al met al kan het niet veel kwaad om te wachten met medicijnen. Waarschijnlijk wil je huisarts zeker weten dat het niet om een voorbijgaande aandoening gaat.

label.Geplaatst op 2004-09-19 23:06:52


Ben zelf ook schildklierpatiënt maar ik had meteen medicijnen gekregen euthyrox 125. Maar ik had veel klachten al heel erg lang en toen bleek dat mijn schildklier te langzaam was viel alles op zijn plaats. Als je geen klachten hebt zou ik ook effe wachten. Soms is een schildklier niet stabiel. sudi

label.Geplaatst op 2004-12-20 19:16:44

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren