© 2024 solvo B.V.

Schildklier

Kun je schildklierproblemen hebben maar toch goede bloeduitslagen? Ik heb het gevoel nl dat mijn schildklier opgezet is maar onlangs is bloed geprikt en dat was goed. Wie weet hier meer van?? bloempje


Hier is een kort en bondig antwoord op: JA. Zolang de waarden van de schildklier tussen de boven en ondergrens blijven, gaan de artsen er vanuit dat er weinig tot niets aan de hand is. Als je eenmaal problemen met je schildklier hebt zijn er twee mogelijkheden. 1e De schildklier werkt te hard (Hyperthyroïde). Je voelt je gejaagd, voedsel is snel verteerd, trillerig, zweten, hartkloppingen gewichtsverlies. 2e De schildklier werkt te laangzaam (Hypothyroïdie). Je voelt je overdreven rustig, onverklaarbare gewichtstoename, haaruitval. mijn advies lees eerts onderstaande site eens rustig door en kijk in hoeverre het voor jou van toepassing is. Ga daarna terug naar de huisarts. utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/artikelen/hypothyroidie.cvs.me.1.html - 70k - Succes

label.Geplaatst op 2007-06-18 15:00:33

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren