© 2024 solvo B.V.

Trombosebeen ...

In november werd, op mijn aanwijzing, trombose geconstateerd. Dit gebeurde, nadat ik door een val, een gescheurde kruisband met diverse andere complicaties had opgelopen. Het was de 3e keer dat ik trombose kreeg. Ik heb het ook 2 keer aan mijn andere been gehad. Ik zit nu dus levenslang aan de medicijnen. De revalidatie van de knie gaat langzaam, maar steeds iets beter. Donderdagavond kreeg ik plotseling vreselijke kramp in mijn trombosebeen. En nu kan ik nog steeds niet zonder pijn lopen. Het been is niet rood of dik. Ook niet koud/warm. Het is wel minder, maar de pijn is er nog steeds. Nu is mijn vraag: -Weet iemand wat er gebeurd is? Een stolsel? -Ik had net een paar dagen een lange trombosekous ipv een korte kous. Heeft dit hier ee te maken? -Moet ik nu wel of niet lopen? -Komt kuitkramp vaker voor? -Wat kun je er tegen doen? Ik laat morgen in ieder geval mijn INR controleren.

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren