© 2024 solvo B.V.

Vragen over dieet

Hallo. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik problemen heb met mijn stofwisseling. Ik moet nog wat onderzoeken maar moet wel per direkt beginnen met een dieet. Ik mag geen suiker meer, daar red ik mij nog wel mee. Maar ik mag ook geen kleurstoffen meer hebben. Volgens mij zit dat bijna overal in. Ik zoek op internet maar vind niks over een lijst wat ik wel of niet kan eten. Ik ga wel naar een dietist. Daar kan ik pas over 2 weken terecht. En om in de winkel steeds eerst overal de verpakking van moeten bestuderen lijkt me niet echt handig. Ik hoop dat iemand weet waar ik moet kijken op internet of misschien heeft iemand hier ervaring mee. Hopelijk kan iemand me helpen!!! Groetjes Ivana.


misschien dat je enkele vragen kunt stellen aan mensen die er ook last van hebben. kijk op schildklier.nl sterkte Yvonne

label.Geplaatst op 2004-09-18 18:00:16


Kook normaal, zoals in de oudere kookboeken staat beschreven. Meestal heb je dan geen problemen met additiven. Je hoeft dan allerlei "moderne" producten niet te gebruiken. Zelf koken wij al jaren zo en alleen "anderen" hanteren bij ons de extra's zoals ketchup e.d.

label.Geplaatst op 2005-04-08 20:18:06

Naar forum Interne geneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren