© 2024 solvo B.V.

Dauwworm

heeft u wel eens gekeken op de site van paardenmelk dit is een uitstekend geneesmiddel voor huidklachten en ook dauwworm veel succes


hai ik ben geboren met dauwworm en heb mijn hele leven exceem gehad. Ik mag mijzelf op dat gebied dus een ervaringsdeskundige noemen. Ik ben inmiddels al heel erg lang van mijn exceem af dankzij Chineesche kruiden. Deze ervaring wil ik graag met ouders delen die met het zelfde dilemma zaten als mijn ouders indertijd. Je kind lijd en je hoopt dat de dokter het kan verhelpen. Ik ben van 1961 en indertijd zowel toen als nu werd er(ook voor heel kleine kinderen) gelijk een cortisone creme voorgeschreven. Dit heb ik zo'n 25 jaar gesmeerd en ondanks dat had ik het soms zo erg dat er tot bloedens toe open plekken op mijn huid zaten. Later kwam ik erachter dat cortisonecreme een zalf is op basis van hormonen die inwerkt op je bijnierschors en daarbij de huid erg dun maakt en dus extra kwetsbaar. Verder merkte ik dat ik op een gegeven moment helemaal niet meer reageerde op die creme,dat hoor je overigens vaak bij exceem klanten. Via een tv documentaire maakte ik kennis met een praktijk in Amsterdam voor chineesche kruidentherapie die speciaal werd aanbevolen voor exceem. Mensen kwamen vanuit het hele land. Ik ben terecht gekomen bij een arts/acupuncturistin Rotterdam die ook chineesche kruiden gebruikt. Sindsdien ben ik langzaamaan van mijn exceem afgekomen. Ik gebruik alleen nog creme bioforce van dokter Vogel als vette nachtcreme. en in het alergie seizoen een anti histamine tabletje. Ik wil met mijn ervaring ouders van kleintjes met dauwworm en of exceem waarschuwen niet klakkeloos een cortisone creme te aanvaarden als oplossing voor de klachten. Vaak is wel een goed middel om de eerste extreme klachten weg te krijgen maar het heeft te veel negatieve en ernstige bijwerkingen om het voor langer tijd te gebruiken. En aangezien het er niet mee geneest is de enige oplossing blijven gebruiken waardoor de huid nog dunner en kwetsbaarder wordt zie hier de vicieuse circel. Mijn ervaring is dat je middels CHINEESCHE KRUIDENTHERAPIE wel kan genezen van exceem en je in ieder geval al heel erg snel verlichting en vermindering van de klachten kan hebben. Deze ervaring wilde ik je/jullie als ouders niet onthouden. ER IS EEN ALTERNATIEF VOOR DE HORMONEN CREME. Ik zou zeggen onderzoek het allemaal en maak de beslissing die voor jullie het beste voelt . regulier of chineesche kruiden .

label.Geplaatst op 2007-03-08 20:56:47

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren