© 2024 solvo B.V.

Dochterje hard gevallen van klimrek

Mijn dochterje is vanmiddag hard van een klimrek gevallen op haar rug. (vlakbij de rechter long). Ze heeft natuurlijk hard gehuild en volgens haar juf, moet ik het goed in de gaten houden omdat ze bij haar long is gevallen. Ook heeft ze een beetje pijn aan haar rechter pols als ze deze beweegt. Heeft iemand hier ervaring mee. Haar klachten vallen nu er mee, maar ze heeft een hoge pijngrens en soms zegt ze expres niet dat ze pijn heeft omdat ze met haar vrienden wil spelen zoals nu ook blijkt. Ik heb al wel de dokter gebeld maar kon ook niets doen. Graag tips of wat ik nog kan verwachten, kan dit gevaarlijk zijn. Alvast bedankt Een bezorgde moeder (mijn dochterje is 6 jr.)


Als ze gewoon haar gangetje gaat en niet benauwd is denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken.De ribbenkast is vrij stevig en beschermt de "inhoud" van je lichaam goed.Ws wordt ze wel wat stijf of krijgt blauwe plekken hier en daar,maar dat gaat vanzelf weer weg. succes ermee!

label.Geplaatst op 2006-09-14 16:44:18


Bedankt voor je reactie Gr Mla

label.Geplaatst op 2006-09-14 16:47:04

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren