© 2024 solvo B.V.

Driftbuien kleuter..allergie??

hallo onze zoon is 5 jaar en best wel een druk mannetje, duidelijk aanwezig niets mis mee. Wat ons wel zorgen baard is dat hij verschrikkelijke driftbuien heeft, dan heeft hij zich gewoon niet onder controle. Is verschrikkelijk boos en gooit er ook eentaal uit... Ook vliegt er vanalles door de kamer. Van de week duurde dit wel 2 uur op een avond. Hij gilt de hele boel bij elkaar als of we hem heel wat aan doen. Het is verschrikkelijk. Nu hopen we dat we er achter zijn dat hij allergisch is voor kleurstoffen en conserveringsmiddelen. Herkent iemand dit verhaal? En wie kan mij meer vertellen over deze vorm van allergie ook wel pseudo allergie genoemd, ik kan best wel wat handige tips gebruiken. hopelijk tot gauw christa


Ik herken de elementen van uw probleem. Met Bioresonantie is een allergie best te verminderen en weg te werken. Ik kan ook aanbevelen dat u uw woning laat meten op straling en andere zaken. Ik zelf heb een moeder en kind in behandeling die van de melkallergie en onrust nagenoeg af is. Door de stralingsoplossing te genereren kan u de omgeving rustig maken. Let wel moeder kwam bij 10 feb in behandeling en had ook elke dag zware hoofdpijn dit was weer een contractra reactie naar het kind en zo bouw je drift op. Beiden rustig en na de behandeling heeft moeder sedert 10-02 geen hoofdpijn meer. Het kind is zo rustig dat hij geen angst meer heeft om te stikken en ook zijn omgeving hem niet meer lastig ervaart. Dus meld u maar en ik geef u vanuit mijn hobby stress en pijn bestrijding tips.

label.Geplaatst op 2007-08-09 23:14:34


Ook ik herken de problemen van uw zoontje mijn dochtertje van nu bijna 7 doet dit ook Toen ze 2 was is ze onder behandeling geweest van een osteopaat en dat heeft haar heel goed geholpen We kregen er een heel ander kind voor terug, maar helaas door allerlei omstandigheden is haar gedrag terug (scheiding...veel operatie en nieuwe vriend moeder en een nieuw kindje in t gezin) Nu is het ook zo dat ze op momenten dat er iets niet gaat zoals zij dat had gewild, ze gaat krijsen en dat stopt ook niet zomaar...ze kan t uren volhouden Op die momenten heb ik het gevoel dat ik niet echt contact met haar kan maken Ze blijft maar gillen en lijkt heel erg bang Wat er op die momenten door haar heen gaat weet ik niet en ze wil er ook niet over praten Als u goede tips krijgt zou ik er misschien ook wel wat mee kunnen doen Groetjes Xennah

label.Geplaatst op 2007-08-20 13:46:57

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren