© 2024 solvo B.V.

Grote rode circelvormige plekken op borst!!!

hallo mijn zoon is gister opgenomen geweest in ziekenhuis..en heeft een narcose gehad en heeft ff aan de beademing gelegen ervoor.. gister was er niks aan de hand na wakker worden en vandaag ook niet. eind van de middag mog ie naar huis..maar bij thuiskomt merk ik op dat ie drie grote roden kringen op zijn borst heb precies in het midden tussen de borsten in.. zijn rode circelvormige kringen en in het midden wit.... dacht eerst een afdruk van iets.. misschien waar die tegen aan heeft gestaan maar dan moet het toch wel weg zijn na een uurtje nu zijn we een paar uur verder en het zit er nog?? hij is niet ziek of zo dat ik kan zien..maar die drie grote circelvormige circels zitten er nog steeds op zijn borst??? weet iemand hier wat meer van....moet ik morgen het ziekenhuis bellen?? of gewoon aankijken.... ik weet het niet vind het wel vreemd.. groetjes


Het zou messchien kunnen dat het de afdruk is van de electrode plakkers. Die gebruikt worden om het hartritme in de gaten te houden.

label.Geplaatst op 2005-05-18 22:42:25


dat dacht ik ook eerst.... maar het dan zit het op verschillende plekken..dit zit precies drie kringen onderelkaar precies op de long denk ik dat ie daar zit... je kan er een gulden opleggen zo groot zijn ze!!!!!

label.Geplaatst op 2005-05-18 23:07:28


Lijkt op ringworm (herpers tonsurans ) of het is een onschuldige schimmelinfectie, aangeduid als pityriasis rosea, dat gaat na een paar weken vanzelf weg. Met name in ziekenhuizen kan je vanalles oplopen, k heb er gewerkt en toen kreeg ik ook van alles. Toch ff naar laten kijken.......

label.Geplaatst op 2005-10-04 23:39:33

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren