© 2024 solvo B.V.

Handicap

hallo allemaal Na rond een jaar onderzoek is het nu bekend dat mijn 3 jaarige kind bijna 2jaar ontwikelingachterstand heeft.daardoor ben ik erg verdritig. ik weet helemal niets van ,ik maak mij zorgen over zijn toekomst. als jullie wat informatie of ervaring hiervan hebben ,zou ik fijn vinden om te lezen.


Perla, Je zou mij mogen mailen als je wilt. Zelf hebben wij ook een dochter van 3 met een ontwikkelingsachterstand. Hendrina

label.Geplaatst op 2004-08-13 13:09:46


Hallo, Je kunt mij ook ten alle tijden mailen. Onze dochter is 6 jaar en op 2,5 jarige leeftijd heeft het ziekenhuis in Nijmegen verstandelijk handicap geconstateerd. Prognose slecht en oorzaak onbekend. Nu is ze 6 jaar en ze heeft een achterstand van ongeveer 3 jaar. Verstandelijk functioneert ze op 3/3.5 jarige leeftijd. Via het MEE zijn we op een speciale dagopvang gekomen en sindsdien gaat onze dochter met sprongen voorruit. Dus als je erover wil praten, kun je me altijd mailen. Al 4 jaar zijn we het hulpverleningscircuit aan het volgen en al veel ervaringen zowel negatief als positief. Dus als je vragen hebt hoor ik het wel of als je een keer wilt praten dan kan dan ook... Groetjes Crista

label.Geplaatst op 2004-10-19 20:31:48


je kan ook informatie inwinnen bij MEE (voorheen spd) Hier krijg je dan een zorgconsulent aangewezen en die kan je met alles helpen schoolkeuze, aanpassingen ,speltherapie, enzovoorts,

label.Geplaatst op 2004-10-07 13:31:18

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren