© 2024 solvo B.V.

Komt fibroadenoom voor bij kinderen ?

Hi, Ik heb vanavond een knobbeltje bij de borst van mijn 7 jarige dochter ontdekt en ben erg ongerust erover ! Hij zit precis onder de tepel en tepelkloof en is ook ongeweer zo groot in omvang. Het is goed te gewegen onder de huid en is helemaal niet pijnlijk ! Heeft iemand enige idee wat het kan zijn ? Ik ga toch zoizo morgen een afpraak maken met de huisarts voor de zekerheid maar ik hoop dat iemand die er meer van weet mij een beetje gerust kan stellen :-( MVG Mama Iza


Ben je bij huisarts geweest? wat heeft dokter gezegd? groetjes kreeft70

label.Geplaatst op 2006-11-16 14:20:17


7 jaar is wel erg jong. ik heb zelf pas een fibroadenoom laten verwijdeeren en ben 16 jaar en moest naaar de kinderafdeling. Mij is verteld dat een fibroadenoom vaak voorkomt bij jongere vrouwen, maar of je een kind van 7 bij jongere vrouwen kan rekenen :\

label.Geplaatst op 0000-00-00 00:00:00


1000 excuses dat ik niet eerder heb gereageerd... "schaam- schaam" ik was mijn wachtwoord kwijt ! Het was gelukkig mee gevallen het was een klier die opgezet was en de huisaarts zei dat het heel vaak voorkomt zonder dat de mensen het merken ... en ook dat het groter kon worden en misschien zelfs aan de andere kant kon komen ! Dus voor eventuelle moeders die hetzelfde mee zou maken : Het was een duidelijke schuifje rond en plat niet een massa knobbelig en ruw Het was heel beweerlijk en niet vast. Ik zeg WAS maar het zit er eigenlijk nog steeds maar het is al veel kleiner geworden : -) Nog bedankt voor je reaktie Groetjes Mama_Iza

label.Geplaatst op 0000-00-00 00:00:00


Bedankt voor je reaktie Desiree Ik heb net een bericht achter gelaten dus als je het wilt lezen dan zal je meer weten maar ik kan je melden dat het geen fibroadenoom was maar een kliertje : -) Ik hoop dat het inmiddels goed met je gaat na het verwijderen van jouw fibroadenoom ! Groetjes Mama_Iza

label.Geplaatst op 0000-00-00 00:00:00

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren