© 2024 solvo B.V.

Loopoor

Mijn zoon heeft na 3 antibioticakuren nog steeds een loopoor, kan dit kwaad. Mijn man had vroeger ook vaak problemen met zijn oren en heeft nu een gehoorsbeschadiging. Dit wil ik bij mijn zoon uiteraard voorkomen maar de dokter ziet het allemaal niet zo zwaar in geloof ik.


Heb je het in dit geval over de huisarts of een kno arts?Als je alleen bij de huisarts bent geweest vraag dan een verwijzing voor de kno-arts en vertel erbij waarom je je zorgen maakt.Drie antibiotica kuren achter elkaar lijkt me ook niet niks.Heel veel succes

label.Geplaatst op 2004-03-04 21:50:05


mijn zoon had ook constant last van een loopoor en heeft nu inmiddels al 5 keer buisjes gehad het is nog niet hlemaal goed maar een loopoor heeft hij niet meer gehad dus ga gewoon naar je huisarts en vraag een verwijzing voor de kno arts dit kan zo niet langer anders heb je kans dat hij ook een gehoorbeschadiging krijgt net als je man en geloof mij dat is niet prettig en zeker niet op jonge leeftijd mijn zoon heeft door al die problemen wel een achterstand opgebouwd van ongeveer 2 jaar en zit nu op speciaal onderwijs. groetjes Anita

label.Geplaatst op 2004-03-29 19:56:39


hoii, bij de kno arts kregen wij altijd druppeltjes hielpen harstikke goed. gr. christa

label.Geplaatst op 2007-08-06 21:27:12

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren