© 2024 solvo B.V.

Peuters

Hallo, Hoe onderscheid je normaal peuter gedrag van abnormaal peuter gedrag? En hoe is gedrag zoals bonken & krijsen op te lossen/te verminderen? Groetjes Anne


Wat is normaal en wat is abnormaal peutergedrag? Probeer voor je zelf te achterhalen waarom het kind bonkt en krijst. Het is een roep om aandacht....... alleen de vraag is waarom. Probeer je eigen kind niet te vergelijken met anderen kinderen. Dat doe je immers ook niet met appels en peren.

label.Geplaatst op 2005-12-17 21:41:11


Ik ben zelf moeder van n 3ling van 2,5. Ik heb er in t begin ook best moeite mee gehad, maar het is inderdaad een schreeuw om aandacht. Kijk maar eens naar al die programma's op tv. Je steekt er echt wat van op! Ik zorg er zelf altijd voor dat ze iets leuks te doen hebben zoals: tekenen,kleien,spelletjes,buiten spelen etc. Ik heb er natuurlijk wel 3, en jij maar 1? Als er 2 uit logeren heb ik het zo makkelijk.Ik snap dan niet hoe moeders met 1 kind kunnen zeuren.

label.Geplaatst op 2006-02-26 21:40:07

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren