© 2024 solvo B.V.

Platvoeten

Is het waar, dat het niet erg is dat een kind van bijna 7 jaar die platvoeten heeft, dat je daar niets aan moet doen?


hoi ik ben ap er is heel wat over platvoeten bekent ik zal je alvast een site geven als je nog meer wil weten dan hoor ik het wel dus je gaat even naar www.czmedicinfo.nl daar staat wel wat gr ap

label.Geplaatst op 2005-02-01 01:21:15


mijn zoon van 7 heeft ook platvoeten, en hij had ook zijn enkel naar elkaar staan. toen ben ik naar het ziekenhuis gegaan, en hij moest schoenen met steunzolen aan, tot zijn 18de verjaardag in begin heb ik het gedaan, maar mijn zoontje vondt het niet fijn om daar mee te lopen, en het loopt ook heel erg zwaar voor de kinderen. ik zou als ik jou was wel even voor de zekerheid naar een dokter gaan en kijken wat die er van zeggen. groetjes van tevreden kinderen

label.Geplaatst op 2006-12-18 21:23:05

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren