© 2024 solvo B.V.

Poep kliniek

hallo, mijn dochtertje van bijna 4 jaar heeft nog steeds problemen met haar ontlasting. We hebben al vanalles geprobeerd. huisarts/kinesioloog/forlax jr./shiatsu-massage/volgende week osteopaat. maar nu hoorde ik ook over een poepkliniek,weet iemand of die ook in de buurt van Veldhoven(eindhoven)zit?? Ik hoop het want ik ben onderhand radeloos!


Hoi Astrix, In zon poep-kliniek zoals jij het bewoord kijken idd kinderartsen naar problemen als "verstopping" en "vieze broeken" Dat lijk me na 4 jaar dus een bijzonder goed adres om een keer te gaan kijken. In Veldhoven (eindhoven) zit de zogenaamde Pipo (pies en poep) poli (Máxima Medisch Centrum) . Ook in helmond heb je zon speciale polikliniek voor dezelfde problemen. (Elkerliek-ziekenhuis). Suc6

label.Geplaatst op 2007-01-07 15:25:45

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren