© 2024 solvo B.V.

Reflux van de urinewegen

wie kan mij helpen, mijn dochtertje van 4 heeft een reflux van de urinewegen, ze moet woensdag naar groningen om te bekijken of ze geopereerd moet worden dus dat is nogal spannend. wie heeft dit ook meegemaakt en wil zijn of haar ervaringen delen. anita


hoi ik weet niet wat dit is, maar als er iets is met je kind dan is dat altijd naar. (en ik ben pas 5 maanden moeder) je hebt de onderzoeken waarschijnlijk achter de rug maar toch wens ik jou en je dochtertje en natuurlijk ook de rest van je gezin hier veel sterkte en succes mee. BETERSCHAP. en als je zin hebt laat dan nog eens wat horen

label.Geplaatst op 2005-07-22 18:51:57

Naar forum Kindergeneeskunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren